خدمات شاک ویو تراپی در شیراز (کلینیک سورین)

ارائه خدمات شاک ویو تراپی همراه با پیشرفته‌ترین دستگاه روز دنیا
shockwave
شاک ویو چیست

شاک ویو تراپی یکی از جدیدترین متدهای درمانی می‌باشد که با تحریک جریان خون و متابولیسم باعث بهبود بافت‌های آسیب دیده می‌شود.

medical insurance
موارد کاربرد شاک ویو

شاک ویو تراپی مناسب بیماران مبتلا به بافت نرم دردناک (عضلات، تاندون‌ها و رباط‌ها)، شرایط مفصلی و استخوانی، خارپاشنه و غیره می‌باشد.

health insurance
فواید شاک ویو

درمان با شاک ویو یک راه حل غیر تهاجمی برای درمان درد مزمن در شانه، کمر، پاشنه پا، زانو و آرنج محسوب می‌شود و کمترین عوارض را به دنبال دارد.

چرا شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی یکی از موثرترین و جدیدترین روش‌های درمانی غیرتهاجمی ضد درد می‌باشد.
heel spur pain 1
درمان خارپاشنه

شاک ویو تراپی یکی از موثرترین روش‌های درمانی برای بهبود خارپاشنه می‌باشد.

Treatment of erectile dysfunction
درمان اختلال نعوظ

شاک ویو تراپی یکی از موفق‌ترین روش‌های درمانی اختلال نعوظ در آقایان می‌باشد.

Improve muscle cramps with Shockwave
بهبود گرفتگی عضلات

افزایش دامنه حرکتی و فراهم کردن امکان انجام فعالیت‌های روزانه به کمک شاک ویو.

Tendon inflammation whit shockwave
بهبود التهاب تاندون‌ها

درمان التهاب تاندون‌ها در نواحی مختلف از جمله شانه و پا

شاک ویو تراپی یک روش درمان فیزیوتراپی است که به نام‌های دیگر آن شوک درمانی برون بدنی (ESWT) یا درمان با امواج رادیال (RSWT) است. روش درمان شاک ویو در شیراز به این صورت است که امواج صوتی نیروی مکانیکی را به بافت‌های آسیب دیده بدن می‌رساند. این‌گونه با تحریک جریان خون و متابولیسم باعث بهبود آن‌ها می‌شود. در واقع افزایش جریان خون می‌تواند به خصوص در تاندون‌ها بسیار مفید باشد.َ

در نتیجه با شاک ویو تراپی در شیراز می‌توان وضعیت تاندون‌هایی را که خون زیادی دریافت نمی‌کنند، به آرامی بهبود داد. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت امواجی که در طول شاک درمانی تولید می‌شوند مانند نیروهایی هستند که هنگام ضربه، تجربه می‌کنید. این نیروها باعث رشد مجدد و بهبود بافت و استخوان می‌شوند. هنگامی که پزشکان پی‌بردند که امواج صوتی متمرکز قادر به تجزیه سنگ کلیه و کیسه صفرا هستند، ایده شاک ویو تراپی در درمان شکل گرفت.

دستگاه شاک ویو تراپی

دستگاه شاک ویو تراپی انواع مختلفی از سرهای قابل تعویض دارد که وقتی روی پوست بیمار قرار می‌گیرد، تحریک را روی یک منطقه وسیع و با دقیق بالایی ایجاد می‌کند. این دستگاه دارای دستگاه پرتابه‌ای است که در یک لوله قرار دارد. دستگاه پرتابه از هوای فشرده برای شتاب دادن پرتابه در داخل لوله استفاده می‌کند. زمانی که پرتابه به سر اپلیکاتور برخورد می‌کند، انرژی ایجاد می‌کند که به امواج فشار صوتی تبدیل می‌شود. با توجه به اینکه از کدام سر روی اپلیکاتور دستی استفاده شود، امواج فشار می‌توانند تا ۶ سانتی‌متر به بافت نفوذ کنند.

کاربردهای شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی روشی برای درمان انواع بیماری‌های اسکلتی و عضلانی است. به طور کلی بیماری‌هایی که در شرایط مزمن قرار دارند، با استفاده از این روش قابل درمان هستند. با توجه به گزارشات اعلام شده و مطالعات علمی انجام شده می‌توان گفت که شاک ویو تراپی برای درمان بسیاری از شرایط مزمن موفقیت‌آمیز بوده است. این روش علاوه بر فیزیوتراپی در اورولوژی به منظور درمان اختلال نعوظ نیز کاربرد دارد و نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

شاک ویو تراپی مناسب بیمارانی که مبتلا به بافت نرم دردناک (عضلات، تاندون‌ها و رباط‌ها)، شرایط مفصلی و استخوانی هستند، می‌باشد. این درمان مخصوصاً به افرادی که دچار آسیب‌های ورزشی شدید شده‌اند و تحت درمان فیزیوتراپی هستند توصیه می‌شود. روش شوک ویو درمانی  برای درمان بیماری‌های زیر کاربرد دارد:

• خار پاشنه
  • بورسیت هیپ
  • تاندونیت آشیل
  • اسپلینت ساق پا
  • فاسیای کف پا
  • تاندونیت کشکک
  • دردهای مزمن عضلانی
  • آرنج تنیس و گلف بازان
  • اختلال نعوظ در مردان
  • سندرم اصطکاک نوار ایلیوتیبیال
  • تاندینوز کلسیفیه عضلات روتاتور کاف
  • درد در نواحی ستون فقرات کمری و گردنی

مزایای شاک ویو

شاک ویو تراپی یک روش درمانی موثر برای آسیب‌های طولانی مدت یا دردهای ناشی از بیماری است. در صورت درمان با این روش، دیگر نیازی به استفاده از مسکن برای تسکین درد نیست. هدف از درمان با شاک ویو تراپی، تحریک محل آسیب دیده به منظور پاسخ درمانی طبیعی بدن است. بسیاری از افراد که روش شاک ویو را تجربه کرده‌اند، گزارش داده‌اند که پس از دریافت یک جلسه درمانی، درد آنها کاهش یافته است. همچنین گفته بودند که تحرک آنها نیز بهبود یافته است. برخی از مهمترین مزایای شاک ویو تراپی شامل موارد زیر است:

• شاک ویو تراپی دارای عوارض جانبی محدودی است.
  • شاک ویو درمانی نسبت به هزینه، اثربخشی بسیار خوبی دارد.
  • خوشبختانه برای استفاده از این روش نیاز به بیهوشی و مصرف دارو نیست.
  • درمان با شاک ویو یک راه حل غیر تهاجمی برای درمان درد مزمن در شانه، کمر، پاشنه پا، زانو و آرنج محسوب می‌شود.

مراقبت‌های پس از درمان با شاک ویو تراپی

پس از درمان با شاک ویو، ممکن است برای چند روز درد، حساسیت یا تورم موقتی را تجربه کنید، زیرا امواج شوک پاسخ التهابی را تحریک می‌کند. در واقع این بدن است که به طور طبیعی خود را درمان می‌کند. در نتیجه بسیار مهم است که پس از درمان از هیچ داروی ضد التهابی استفاده نکنید، زیرا ممکن است نتایج درمان را تحت تاثیر قرار دهد. لازم به ذکر است که پس از اتمام درمان شاک ویو تقریباً بلافاصله می‌توانید به اکثر فعالیت‌های معمولی خود بازگردید.

افرادی که نباید شاک ویو تراپی انجام دهند

افرادی که دارای موارد زیر هستند، نباید از شاک ویو تراپی استفاده کنند:

• تومور استخوانی
  • در صورت باردار بودن
  • اختلال در گردش خون
  • ابتلا به هر نوع سرطان استخوان
  • مصرف‌کننده داروهای رقیق‌کننده خون
  • وجود عفونت در ناحیه‌ی نیاز به درمان
  • وجود پین یا صفحات فلزی در ناحیه‌ی نیاز به درمان
  • اگر در ۱۲ هفته گذشته برای درمان همین مشکل یک تزریق استروئید داشته‌اید.
  • اگر در دو هفته گذشته از مسکن‌های ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن استفاده کرده‌اید.

هزینه شاک ویو تراپی در شیراز

هزینه شاک ویو تراپی در شیراز با توجه به اینکه چه نواحی یا چند ناحیه نیاز به درمان داشته باشد، متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت شاک ویو تراپی در شیراز می‌توانید از طریق شماره زیر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بهترین مرکز شاک ویو تراپی در شیراز

پیشنهاد ما به شما این است که هنگام مراجعه برای روش‌های درمانی حتماً به بهترین مراکز رجوع کنید. یکی از بهترین مرکزهای شیراز با مجهزترین تجهیزات و مجرب‌ترین کارشناسان، کلینیک سورین است. این کلینیک تمام تلاش خود را می‌کند که بهترین‌ها را برای شما محیا کند.

پس به طور کلی، اگر به دنبال درمان بیماری‌های اسکلتی عضلانی خود هستید، شاک ویو تراپی می‌تواند روش مناسبی برای درمان شما باشد. این روش، یک درمان فیزیوتراپی غیر تهاجمی است که عوارض خاصی ندارد. می‌توانید برای درمان به بهترین مرکز شاک ویو تراپی در شیراز به نام کلینیک سورین مراجعه کنید.

آیا شاک ویو تراپی درد دارد؟

پس از درمان ممکن است، برای چند روز درد، حساسیت یا تورم موقتی را تجربه کنید.

هزینه شاک ویو تراپی در شیراز چقدر است؟

هزینه شاک ویو تراپی در شیراز با توجه به نواحی درمان متغیر است، برای اطلاع از هزینه به کلینیک‌های مربوطه مراجعه نمایید.

آیا شاک ویو تراپی عوارضی دارد؟

شاک ویو تراپی عوارض جانبی بسیار محدودی دارد.